יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

סגנונות קעקועים מאת ויזי קעקועים בירושלים

קעקועים בירושלים תופסים תאוצה בשנים האחרונות ובכלל בארץ, סטודיו הקעקועים בירושלים, ויזי קעקועים בירושלים הינו סטודיו המתמחה בקעקועים ופירסינג, באומנות הגוף. סגנונות הקעקועים בירושלים ובכלל בארץ מגוונים, ישנם אנשים שמקעקעים כתובות, חלק כדי לסמל דבר מסוים, חלק כאות אהבה לאדם כלשהו לדוגמא, לקוח של סטודיו ויזי קעקועים בירושלים קעקע חמש אותיות, כל אחת מהאותיות היא האות הראשונה של כל אחד מבני המשפחה קישור לתמונת הקעקוע.
לקוחה נוספת של ויזי קעקועים בירושלים קעקעה את שמה על גבה, ראו קישור זה: קעקוע של שם.
ישנם לקוחות נוספים בסטודיו הקעקועים בירושלים שקעקעו קעקוע הנצחה, לזכרו של אדם מסוים או בן משפחה. קעקוע הזיכרון אותו קעקעתי ללקוח נעשה בשיתוף פעולה שלי יחד עם רצונותיו של הלקוח, בקעקוע זה ישנו כיתוב "תמיד תהיה איתי" לזכרו של אביו, ושני ציפורים עפים באופק הנותנים דימוי של אב ובן יחדיו.
קעקוע הנצחה נוסף שנעשה בסטודיו הקעקועים בירושלים, הוא קעקוע הנצחה לכלב, חבר התקשר אלי ואמר שמת לו הכלב, וביקש ממני לקעקוע לו את הכלב על הרגל, זה הקישור לקעקוע.

קעקועים מסמלים הרבה, קעקוע מעורר עניין ושאלות, כבר נתקלתי בשאלות רבות על הקעקועים שעל גופי, שאלות כמו "מה זה מסמל?", "יש משמעות לקעקוע שלך?", אז כן לחלק מהקעקועים שלי יש משמעות רבה. גם לקוחות הסטודיו לקעקועים בירושלים ויזי קעקועים באים עם רעיון או בקשה לקעקוע, אני שואל "יש משמעות?" וחלקם עונים בחיוב, למשל הגיעה לקוחה עם שתי שמות, ששאלתי מי אלו ענתה "אלו השמות של ילדי, אני רוצה אותם כקעקוע", זה הקישור: קעקוע של שמות.

ישנם קעקועים נוספים בעלי משמעויות שונות עבור אותו מתקעקע, למשל קעקוע זה.
רבים המתקעקעים שבאים לסטודיו הקעקועים, ויזי קעקועים בירושלים ומבקשים קעקוע של דבר האהוב עליהם, למשל, קעקוע של תיבת תהודה של גיטרה, מוזיקה ודברים נוספים, רבים ואחרים יכולים להיות קעקוע בעל משמעות רבה.

גם קעקועי מזלות נעשו בויזי קעקועים בירושלים, כמו הקעקוע הזה: קעקוע מזל תאומים.
בסטודיו הקעקועים בירושלים ויזי קעקועים, מגוון רחב של אפשרויות, הכנת סקיצה אישית לקעקוע, ועוד.

קישורים נוספים לסגנונות קעקועים של ויזי קעקועים בירושלים:



מגוון נוסף של סגנונות קעקועים ניתן לראות בקישורים לסטודיו הקעקועים ויזי קעקועים בירושלים.

C כל הזכויות שמורות לויזי קעקועים בירושלים (תמונות/וידאו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה