יום שבת, 10 בינואר 2015

קעקועים בחברה המודרנית ויזי קעקועים בירושלים

אלפיי שנים אחורה, קעקועים היו מקובלים לרוב בקבוצות מסויימות, שבטים ודתות מסויימות. המומייה המקועקעת העתיקה בעולם הקרוייה "אצי איש הקרח" התגלתה בהרי האלפים ומשוערת כבת 3000 שנים לפנה"ס, כך שזה מספר לנו שקעקועים היו עוד בשנים ההם.
באותן התקופות לא היו מכונות כמו היום, לכן היו מקעקעים בכלים מסויימים, כגון, כלי חרס ובקצה הכלי עצם או שנהב מחודד ששימש "כמחט".
ישנם מקומות בעולם שגם היום מקעקעים בצורה ידנית, ישנם מקומות ביפן שמקעקעים "בבמבוק", שיטת הקיעקוע נעשת תוך כדי תנועת היד שמחזיקה במוט הקעקוע ומחדירה לעור את הצבע.

מסיונרים צרפתיים סיפרו כי ראו לוחמים משבטי היורן ושבטים אחרים יושבים שעות ומתקעקעים, צורת הקיעקוע בשנים ההם הייתה מסוכנת כיוון שלא היו דרכי טיפול נכונים וצורת העשיים הייתה לא סטרילית. אותם השבטים היו משפשפים פחם על אזור החריטה ולכן היו המון מקרים של מחלות.

כיום צורת הקיעקוע היא בצורה מקצועית, רובו הגדול של המקעקעים בימינו משתמש במכונת קעקועים, כמובן שישנם סוגים רבים של מכונות קעקועים. משרד הבריאות עורך ביקורות במכוני הקעקועים והפירסינג, לכן כל סטודיו שאליו הולכים חשוב לוודא שיש רישיון עסק אישור ממשרד הבריאות המותיר לסטודיו לעסוק בקעקועים.

ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים הוא סטודיו מאושר על ידי משרד הבריאות.

לפני כ-50 שנים מי שהיה עושה קעקועים היו בעיקר פושעים ושבטים, אלו שלא היו באסקולה הזאת היו נחשבים כ"חריגים".

כיום תרבות הקעקועים גדלה וכך גם תרבות הקעקועים בישראל והקעקועים בירושלים, תרבות הקעקועים הפכה לחלק בלתי נפרד מהאומנות, אומנות הגוף, לסטודיו ויזי קעקועים בירושלים מגיעים המון לקוחות שרוצים קעקוע אישי עבורם, קעקועים בעיצוב אישי עם משמעות אישית, אמן הקעקועים ויזי מירושלים מעצב המון עבודות בעיצוב אישי אותן ניתן לראות בסטודיו כיוון שאת רובן לא מעלים לאינטרנט.
חלק מהעבודות של ויזי קעקועים בירושלים ניתן לראות בעמוד הפייסבוק "ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים", בחיפוש בגוגל, באינסטגרם: VIZITATTOO, בעמוד היוטיוב, או לחילופין להגיע לסטודיו הקעקועים בירושלים, רחוב הלל 23.

מגוון הסגנונות של הקעקועים הוא רחב, מסגנון של צבעי מים (Watercolor tattoo), ו Trash polka tattoo, dotwork tattoo וסגנונות רבים ואחרים.
לקוחות מגיעים לסטודיו ויזי קעקועים בירושלים ועושים קעקוע אצל ויזי שיש לו משמעות עבורם, נקח לדוגמא לקוחה של הסטודיו, לאחר שעשתה שני קעקועים אצל ויזי, את השלישי עשתה עם משמעות גדולה מאוד עבורה, חודשיים לפני הקעקוע אבא שלה נפטר בפתאומיות, במכתב האחרון שכתב לה נכתבו בכתב ידו המילים "אוהב אבא", ויזי עשה המון קעקועים בקשורים לזכר מישהו מסויים, אבל לפיו זה הדבר שהכי ריגש אותו בכל שנותיו כמקעקע, תמונת הקעקע:


ישנן המון דוגמאות ותמונות קעקועים עם משמעות שנעשנו אצל ויזי קעקועים בירושלים, הנה מספר קטן של דוגמאות נוספות לקעקועים עם משעמות אישית עבור הלקוח:






ויזי קעקועים ופירסינג בירושלים, לקביעת תורים וברורים: 054-6964123.


תגובה 1:

  1. titanium flat irons - Titanium Arts
    Titanium Art is titanium metal designed for the use titanium chainmail of wood chips. trex titanium headphones These chips have some of the highest 1xbet app quality wood chi titanium flat irons chips in our class!

    השבמחק